Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про надання адміністративних послуг станом на 01.11.2025

опубліковано 07 листопада 2025 о 08:15

У Головному управлінні ДПС у Сумській області за січень-липень поточного року надавалась 91 адміністративна послуга, контроль та координацію за якими покладено на структурні підрозділи, які відповідають за надання адміністративних послуг.  

Згідно наказу Державної податкової служби України від 11.07.2025 № 714 «Про внесення змін до наказу ДПС від 22.04.2021 № 446» внесені зміни до переліку адміністративних послуг, за які відповідають Головне управління ДПС у Сумській області та ДПІ, тому з 01 серпня 2025 року у Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 60 адміністративних послуг. 

Так, за січень-жовтень 2025 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 106 589 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 102 185 адміністративних    послуг, у тому числі 65 224 - через центри обслуговування платників та 36 774 - в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 4 404 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 467 адміністративних  послуг, у т. ч. 299 – через ЦОП. 

Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків        (42 511 або 41,6 відс.);

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (17 235 або 16,9 відс.);

надання витягу з реєстру платників єдиного податку (11 571 або 11,3 відс.);

реєстрації платника єдиного податку (6 560 або 6,4 відс.);

внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку (5 875 або 5,7 відс.);

видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (5 485 або 5,4 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (2 495 або 2,4 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (1 918 або 1,9 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1 477  або 1,4 відс.);

реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (1 528 або 1,5 відс.);

реєстрації розрахункових книжок (1 133 або 1,1 відс.);

видачі ліцензії на право зберігання пального (657 або 0,6 відс);

підтвердження статусу податкового резидента України (559 або 0,5 відсотка).