У Головному управлінні ДПС у Сумській області за січень-липень поточного року надавалась 91 адміністративна послуга, контроль та координацію за якими покладено на структурні підрозділи, які відповідають за надання адміністративних послуг.
Згідно наказу Державної податкової служби України від 11.07.2025 № 714 «Про внесення змін до наказу ДПС від 22.04.2021 № 446» внесені зміни до переліку адміністративних послуг, за які відповідають Головне управління ДПС у Сумській області та ДПІ, тому з 01 серпня 2025 року у Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 60 адміністративних послуг.
Так, за січень-вересень 2025 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 97 151 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 93 133 адміністративні послуги, у тому числі 59 910 - через центри обслуговування платників та 33 070 - в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 4 018 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 478 адміністративних послуг, у т. ч. 307 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (38 761 або 41,6 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (16 037 або 17,2 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (10 346 або 11,1 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (5 917 або 6,4 відс.);
внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку (5 297 або 5,7 відс.);
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (5 013 або 5,4 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (2 260 або 2,4 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (1 715 або 1,8 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1 315 або 1,4 відс.);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (1 338 або 1,4 відс.);
реєстрації розрахункових книжок (1 027 або 1,1 відс.);
видачі ліцензії на право зберігання пального (635 або 0,7 відс);
підтвердження статусу податкового резидента України (535 або 0,6 відсотка).