Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Які основні вимоги та процедури для реєстрації платника єдиного податку в Сумській області?

опубліковано 23 вересня 2025 о 11:32

Головне управління ДПС у Сумській області інформує, що для реєстрації платника єдиного податку в Сумській області необхідно дотримуватися певних вимог та процедур, які надаються Головним управлінням ДПС у Сумській області.

Суб'єкт надання адміністративної послуги та його контакти:

• Найменування: Головне управління ДПС у Сумській області.

• Місцезнаходження: 40009, м. Суми, вул. Іллінська, 13.

• Телефон: 68 50 20.

• Адреса електронної пошти: sumy.official@.tax gov.ua.

• Вебсайт: www.sumy.tax.qov.ua.

Місця прийому суб’єктів звернень (Центри обслуговування платників – ЦОП):

• Головне управління ДПС у Сумській області, вул. Іллінська, будинок 13, м. Суми, Сумський район, Сумська область, 40009.

• ЦОП Сумської ДПІ, площа Покровська, будинок 2, м. Суми, Сумська область, 40000.

• ЦОП Конотопської ДПІ, проспект Миру, 2/1, м. Конотоп, Конотопський район, Сумська область, 41615.

• ЦОП Охтирської ДПІ, вул. Снайпера, будинок 3, м. Охтирка, Охтирський район, Сумська область, 42704.

• ЦОП Роменської ДПІ, вул. Гостиннодвірська, будинок 37-Б, м. Ромни, Роменський район, Сумська область, 42000.

• ЦОП Шосткинської ДПІ, вул. Знаменська, будинок 2, м. Шостка, Шосткинський район, Сумська область, 41100.

Режим роботи (на період дії воєнного стану):

Для ЦОП Сумської ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області:

    ◦ Понеділок – четвер: з 09:00 до 17:00.

    ◦ П'ятниця: з 09:00 до 16:00.

    ◦ Субота, неділя: вихідний.

Для інших ЦОП (крім ЦОП Сумської ДПІ, Головного управління ДПС у Сумській області):

    ◦ Понеділок – п’ятниця: з 09:00 до 16:00.

    ◦ Субота, неділя: вихідний.

Умови (підстави) отримання адміністративної послуги:

Відповідність заявника вимогам, встановленим главою 1 розділу XIV Податкового кодексу України.

Перелік документів, необхідних для отримання послуги:

 Для всіх суб’єктів господарювання:

◦ Заява про застосування спрощеної системи оподаткування. 

Ця заява подається за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2019 № 308 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 11.09.2024 № 440) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1054-19#Text   

Обов’язкові відомості, які зазначаються в заяві:

Найменування суб’єкта господарювання, код за ЄДРПОУ (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи – підприємця, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для осіб, які відмовилися від РНОКПП).