Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Завдяки безбар'єрному підходу, ДПС забезпечує зручний та рівний доступ до електронних сервісів для всіх платників

опубліковано 18 серпня 2025 о 11:54

Один із ключових напрямів безбар'єрності у Державній податковій службі – це забезпечення максимальної доступності онлайн-сервісів для кожного платника податків. Наша мета - зробити взаємодію з податковою зручною та ефективною, незалежно від ваших обставин.

Платники податків можуть вирішити більшість своїх питань, не виходячи з дому, завдяки широкому спектру електронних інструментів:

Електронний кабінет - ваш особистий онлайн-офіс, де можна сплачувати податки, подавати звітність, переглядати стан розрахунків з бюджетом та вести електронне листування з податковою.
Мобільний застосунок «Моя податкова»: Дозволяє вирішувати податкові питання зі смартфона в будь-який зручний час. Завдяки йому ви завжди будете мати доступ до актуальної інформації та зможете швидко виконати необхідні операції.
Для отримання актуальної та корисної інформації з питань оподаткування, а також для швидких консультацій, ДПС надає доступ до таких ресурсів:

Офіційні медіа-ресурси: Слідкуйте за новинами та роз'ясненнями на субсайті Головного управління ДПС у Сумській області та на офіційній сторінці у Facebook. Це дозволить вам бути в курсі всіх змін у податковому законодавстві.
Гарячі лінії та Контакт-центр: Для отримання усних податкових консультацій ви можете скористатися телефонами «гарячої лінії» та Контакт-центру ДПС. Це надає можливість отримати професійну відповідь на ваші запитання.
Безбар'єрність — це не додаткова опція, а фундаментальна норма. Ми повинні сприймати комфорт та доступність не як привілей для обраних, а як невід'ємне право кожної людини.