Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

ГУ ДПС Сумщини: інтерв'ю про роботу консультаційного центру

опубліковано 08 серпня 2025 о 09:25

Сергій ТКАЧУК: коли бізнес говорить про свої проблеми, ми не тільки дотримуємося бюрократичних процедур.  Це спільний діалог, який допомагає знайти шляхи для виживання та розвитку в час випробувань. Ми говоримо не лише мовою цифр, а й мовою підтримки

Консультаційний центр з реєстрації податкових накладних, що працює при ГУ ДПС у Сумській області, - це важливий інформаційний майданчик для бізнесу. Фахівці, які задіяні в роботі центру не лише надають відповіді на запитання, а й допомагають підприємцям уникати помилок, розблоковувати накладні та ефективно взаємодіяти з державою. 

У прикордонній Сумщині, де бізнес працює в надскладних умовах, це допомагає спростити роботу і зробити її більш прозорою, що є критично важливим для підтримки підприємців.

В. о. начальника ГУ ДПС у Сумській області Сергій Ткачук в інтерв'ю для сумських медіа розповів про ключові аспекти роботи консультаційного центру. 

Мета – надати бізнесу та громадськості повну інформацію про цей важливий сервіс.

Які завдання виконує консультаційний центр, створений при ГУ ДПС Сумщини, що стосуються реєстрації податкових накладних?

Консультаційний центр у ДПС Сумщини створено, щоб допомагати підприємцям вирішувати питання з реєстрацією податкових накладних.

Які саме проблеми з реєстрацією податкових накладних допомагає вирішити цей центр?

Через консультаційний центр підприємці можуть отримати всебічну допомогу з реєстрацією податкових накладних (ПН).

Спеціалісти центру допоможуть, якщо:

Реєстрація зупинена або накладна видає помилку.
Є сумніви щодо правильності заповнення податкових накладної чи таблиці даних.
Виникли будь-які інші питання щодо процедури реєстрації ПН.
Фактично, центр створено для того, щоб платники могли розібратися з усіма нюансами та успішно зареєструвати документи в електронному реєстрі.

Консультаційний центр допомагає лише з податковими накладними чи також надає консультації з інших питань оподаткування?

Консультаційний центр зосереджений виключно на питаннях, пов'язаних із реєстрацією податкових накладних. Тут платник отримає допомогу з технічними проблемами, заповненням документів та процедурними аспектами.

Хоча фахівці центру не консультують з інших податкових питань, вони завжди готові зорієнтувати і надати контакти відповідних спеціалістів ДПС                           у Сумській області, до яких можна звернутися за кваліфікованою допомогою.

Який розклад роботи центру протягом тижня?

Консультаційний центр працює протягом робочого тижня, але з деякими відмінностями у графіку:

З понеділка по четвер вони приймають дзвінки з 8 ранку до 5 вечора.
У п'ятницю робочий день коротший - з 8 ранку до 15:45.
Обов'язково є перерва на обід щодня з 12:00 до 12:45.
Субота та неділя вихідні.
Тож, якщо вам потрібна консультація, краще зателефонувати в робочі дні у зазначений час, враховуючи обідню перерву.

Які результати роботи консультаційного центру з 7 лютого 2025 року? Надайте статистику: кількість опрацьованих звернень, відсоток успішно вирішених питань та перелік найпоширеніших проблем.

Найчастіші питання, з якими звертаються платники податків:

·                     причини неврахування таблиць даних платника податку;

·                     відмова в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування;

·                     порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

За час роботи центру отримано більше 240 звернень від платників податків, які отримали особисті консультації за телефонами.

Для забезпечення прозорості та відкритості роботи, було проведено 38 зустрічей, в т. ч. у форматі ZOOM з громадськими асоціаціями та платниками податків Сумської області (охоплена аудиторія більше 700 учасників), під час яких обговорено актуальні питання та шляхи їх вирішення.

За час роботи центу 461 СГ розблоковано 3180 ПН/РК 

За час роботи центру 43 СГ виключено з переліку ризикових платників

За час роботи центру 93 СГ враховано 114 Таблиць даних платника податку на додану вартість.

Які контактні телефони діють для зв'язку з консультаційним центром, і чи є єдиний номер для звернень?

У разі виникнення питань щодо реєстрації податкових накладних, заповнення таблиці даних платника ПДВ або інших питань, просимо звертатися за телефонами:

 +38 095 0459877; 

 +38 099 501 26 99;

 +38 096 679 13 68 (виключно ФОПи)

 (0542) 68 51 85; 

 (0542) 68 50 70;

 (0542) 68 52 97; 

 (0542) 68 51 41.

Сьогодні, в умовах війни та прикордоння, комунікація між податковою службою та бізнесом набула нового, особливого значення. Коли представники підприємств розповідають нам про свої проблеми, а ми беремо ці питання в роботу, це не бюрократична процедура, а спільне шукання шляхів для виживання і розвитку. Це діалог, який єднає нас у час випробувань, бо ми говоримо не лише мовою цифр, а й мовою взаємодопомоги та підтримки, - підсумував посадовець.