Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

За січень-червень 2025 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 66 193 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг

опубліковано 07 липня 2025 о 14:29

У Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 91 адміністративна послуга, контроль та координацію за якими покладено на структурні підрозділи, які відповідають за надання адміністративних послуг.

Так, за січень-червень 2025 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 66 193 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 63 465 адміністративні    послуги, у тому числі 42 415 - через центри обслуговування платників та 20 925  - в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 2 728 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 492 адміністративні  послуги, у т. ч. 329 – через ЦОП. 

Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків        (26 556 або 41,8 відс.);

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (12 239 або 19,3 відс.);

надання витягу з реєстру платників єдиного податку (6 886 або 10,9 відс.);

реєстрації платника єдиного податку (3 540 або 5,6 відс.);

видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (3 366 або 5,3 відс.);

внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку (3 307 або 5,2 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (1 530 або 2,4 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (1 134 або 1,8 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (877  або 1,4 відс.);

реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (781 або 1,2 відс.);

реєстрації розрахункових книжок (723 або 1,1 відс.);

видачі ліцензії на право зберігання пального (575 або 0,9 відс);

підтвердження статусу податкового резидента України (476 або 0,8 відс.).