З метою надання високоякісних послуг громадянам України, забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян Головним управлінням ДПС у Сумській області (далі – ГУ ДПС) постійно приділяється увага зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи та здійснюються заходи організаційного, інформаційного та аналітичного характеру, спрямовані на удосконалення цієї роботи.
У першому півріччі 2025 року до ГУ ДПС надійшло 123 письмових звернення, що на 25 більше ніж за відповідний період 2024 року (98), із них: 110 заяв (89,5 відс.), 10 скарг (8,1 відс.) та 3 пропозиції (2,4 відсотка).
За змістом основних питань з податкового напрямку, що порушують громадяни, найчастішими у січні – червні 2025 року є:
контрольно-перевірочна робота – 25 письмових звернень (20,3 відс.);
інформування про ухилення від сплати податків – 19 письмових звернень (15,4 відс.);
місцеві податки – 14 письмових звернень (11,4 відс.);
інші питання – 14 письмових звернень (11,4 відс.);
загальнодержавні податки – 8 письмових звернень (6,5 відс.);
інші питання, що належать до компетенції органів ДПС – 8 письмових звернень (6,5 відс.);
єдиний соціальний внесок – 6 письмових звернень (4,9 відс.);
аграрна політика і земельні відносини – 3 письмових звернення (2,4 відс.);
реєстрація та облік платників податків – 3 письмових звернення (2,4 відс.),
тощо.
Протягом першого півріччя 2025 року розглянуто 115 звернень. Відповіді на звернення надані у строки, визначені статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами). На виконанні залишається 8 звернень (термін не настав на кінець поточного періоду).
У тому числі надійшло 10 скарг, які не підтвердились. За результатами розгляду всіх скарг надано роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства. Порушення термінів розгляду скарг не допускалось.
За перше півріччя 2025 року надійшло 7 колективних (від 60 осіб), 6 повторних, 1 дублетне, 4 неодноразових та 10 анонімних звернень. Масових звернень не надходило.
Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС.