Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Станом на 01 червня 2025 року фахівцями Головного управління ДПС у Сумській області надано майже 54 тисячі адміністративних послуг

опубліковано 10 червня 2025 о 16:16

У Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 91 адміністративна послуга, контроль та координацію за якими покладено на структурні підрозділи, які відповідають за надання адміністративних послуг.

Так, за січень-травень 2025 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 56 078 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 53 824 адміністративні послуги, у тому числі 36 524 - через центри обслуговування платників та 17 201 - в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 2 254 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 498 адміністративних послуг, у т. ч. 338 – через ЦОП. 

Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків        (22 776 або 42,3 відс.);

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (10 711 або 19,9 відс.);

надання витягу з реєстру платників єдиного податку (5 863 або 10,9 відс.);

видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (2 966 або 5,5 відс.);

реєстрації платника єдиного податку (2 775 або 5,2 відс.);

внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку (2 450 або 4,6 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (1 236 або 2,3 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (891 або 1,7 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (688  або 1,3 відс.);

реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (653 або 1,2 відс.);

реєстрації розрахункових книжок (620 або 1,2 відс.);

видачі ліцензії на право зберігання пального (560 або 1,0 відс);

підтвердження статусу податкового резидента України (436 або 0,8 відс.).