У Головному управлінні ДПС у Сумській області управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються 8 адміністративних послуг, контроль та координацію за якими покладено на управління податкових сервісів.
Так, за січень-травень 2025 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 37 835 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг, відповідальність за надання яких покладено на управління податкових сервісів та ДПІ.
За вказаний період платникам податків надано посадовими особами управління податкових сервісів та ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області 36 413 адміністративних послуг, у тому числі 33 567 - через центри обслуговування платників та 2 747 - в електронній формі. У наданні послуг відмовлено за 1 422 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 337 адміністративних послуг, у т. ч. 311 - через ЦОП.
Адміністративні послуги управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (22 776 або 62,5 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела та суму нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (10 711 або 29,4 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (1 236 або 3,4 відс.);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (653 або 1,8 відс.);
реєстрації розрахункових книжок (620 або 1,7 відс.);
надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (235 або 0,6 відс.);
реєстрації платника податку на додану вартість (152 або 0,4 відс.);
внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (30 або 0,1 відс.).
Усього залучено до роботи у ЦОП 49 працівників Головного управління ДПС у Сумській області.