контрольно-перевірочної роботи за січень-березень 2025 року.
Протягом січня-березня 2025 року Головним управлінням ДПС у Сумській області проведено 79 документальних перевірок юридичних осіб, включаючи перехідні. З них 15 були плановими, а 64 – позаплановими.
Окрім того, за вказаний період проведено 289 фактичних перевірок.
Донараховано до державного та місцевих бюджетів 95,2 млн грн, в т.ч.:
- плановими перевірками – 23,8 млн грн;
- позаплановими перевірками – 61,5 млн грн;
- фактичними перевірками – 9,9 млн гривень.
Крім того,
- зменшено від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток на 0,1 млн грн;
- зменшено заявлену до відшкодування суму ПДВ на 19,2 млн грн;
- від’ємне значення об’єкта оподаткування ПДВ на 8,4 млн гривень.
Узгоджено – 23,6 млн грн донарахованих грошових зобов’язань, у т.ч.
- плановими перевірками - 10,7 млн грн;
- позаплановими перевірками - 8,6 млн грн;
- фактичними перевірками - 4,3 млн гривень.
При цьому, списано штрафних санкцій у відповідності до п.68.37 підрозділу 10 «Інші перехідні положення» Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI в сумі 1,1 млн гривень (списання ш/санкцій у разі сплати платником основного платежу протягом 30 календарних днів від дати вручення ППР).
Стягнуто до бюджету (з урахування сплати «живими коштами» та переплат) 12,2 млн грн, в т.ч.
- плановими перевірками - 7,1 млн грн
- позаплановими перевірками - 4,3 млн грн.
- фактичними перевірками - 0,8 млн грн.
Рівень стягнення узгоджених грошових зобов’язань – з урахуванням надходжень за актами минулих років – 57,3 відсотка.
Частка надходжень грошовими коштами у загальній сумі сплачених/погашених узгоджених донарахованих грошових зобов’язань склала 77 відсотків. Тобто з 12,2 млн грн, фактично грошовими коштами до бюджету надійшло 9,4 млн гривень.
За результатами контрольно - перевірочної роботи підрозділів податкового аудиту за січень- березень 2025 року надійшло «живими коштами» 9,4 млн гривень.
Структура надходжень до активу ГУ ДПС у Сумській області:
Податок на прибуток - 1,0 млн грн;
Податок на додану вартість - 5,6 млн грн;
РРО - 0,5 млн грн;
ЗЕД - 1,5 млн грн;
Інші - 0,8 млн гривень.