Станом на 01.03.2025 до ГУ ДПС у Сумській області надійшло 28 запитів на отримання публічної інформації.
Із загальної кількості надійшло: 5 запитів (17,9 відс.) від юридичних осіб та 23 запити (82,1 відс.) від фізичних осіб.
За тематикою запити стосувались надання інформації та/або копій документів щодо:
підтвердження знищення заяв форми 1-ДР;
посадових осіб ГУ ДПС у Сумській області (накази про їх призначення, переведення, інформації про перебування на лікарняному та інше);
скасування реєстрації та знищення всієї інформації про заявника в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
бронювання військовозобов’язаного;
надання витягів з ЄДРПОУ окремих підприємств;
надання довідки про сплату ЄСВ за 2005-2018 роки;
оплати судового збору та інших судових витрат у 2024 році;
стану виконання наказу ДПС від 08.10.2020 № 556,
тощо.
За результатами розгляду запитів: 22 – задоволено повністю або частково, 3 – відмовлено у задоволенні, 1 – направлено на виконання за належністю, 2 – термін виконання не настав.