Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Практика показує, що Комунікаційна податкова платформа Сумщини – це дієвий та надійний канал інформаційної взаємодії для платників податків

опубліковано 07 березня 2025 о 12:53

З метою розв’язання податкових питань, що трапляються у повсякденній роботі бізнесу та оперативного спілкування з податківцями, у Головному управлінні ДПС у Сумській області працює спеціальний канал - Комунікаційна податкова платформа, створений у серпні 2022 року.

Цей канал зв'язку створений для налагодження ефективної комунікації між платниками податків та податківцями, забезпечуючи якісний та продуктивний діалог.

За перші два місяці 2025 року податкова платформа Сумщини отримала 52 звернення від платників, які потребували консультацій,  роз'яснень податкового законодавства та організації зустрічей з бізнесом та інститутами громадянського суспільства.

Аудиторія запитувачів була різноманітна:  від підприємств та організацій – до ФОПів. Також надійшло ряд звернень від органів місцевого самоврядування та інститутів громадянського суспільства.

На підставі звернень було проведено ряд інформаційних заходів (35) за участю представників  ГО «Сумського територіального відділення» Всеукраїнської професійної громадської організації «Спілка аудиторів України», Сумського регіонального відділення «Асоціація міст України», Ради підприємців при Сумській ОДА, ГО «Спілка підприємців, орендарів та власників Сумської області», ГО «Агенції регіонального розвитку», Територіального відділення АППУ у Сумській області, Федерації організацій роботодавців у сумській області.

Наприкінці лютого відбулася консультаційно-інформаційна зустріч керівника податківців області Наталії Кіяшко та провідних фахівців податкової, за участю першого заступника голови Сумської ОВА Тараса Савченка з підприємцями, представниками бізнес-об’єднань та громадських організацій Сумської області. До заходу долучилися майже 230 представників бізнесу, 200 з яких – онлайн. 

Ми продовжуємо проводити зустрічі, оскільки бізнес продовжує звертатися за інформаційною, консультаційною та практичною допомогою для вирішення актуальних податкових питань.

Аналізуючи формат спілкування в рамках роботи комунікаційної податкової платформи, можна зазначити, що він також був  різноманітний: для великої аудиторії проводилися зустрічі у форматі ZOOM - конференцій, з невеликою аудиторією запитувачів проводилися робочі зустрічі керівного складу та провідних фахівців податкового органу. На окремі питання підприємців та інститутів громадянського суспільства надавалися письмові та усні відповіді.

За тематикою питання звернення теж були різні, але найбільш поширеними з них були роз’яснення щодо зупинення реєстрації податкових накладних/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оптимізація ЦОП, за напрямом оподаткування юридичних та фізичних осіб, робота електронних податкових сервісів в умовах воєнного стану. 

Податківці Сумщини надають перевагу відкритій та прозорій роботі, зосереджуючись на своєчасному інформуванні та оперативному вирішенні проблем платників. В умовах війни ми активно використовуємо зручні канали зв'язку для спілкування з громадськістю та бізнесом.

Тож нагадуємо,  що на Комунікаційну скриньку Головного управління ДПС у Сумській області ви можете звернутися з питаннями стосовно податкового або іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на органи ДПС, скориставшись електронною адресою: sumy.ikc@tax.gov.ua.  

Шановні платники податків та громадськість Сумщини! 

Скористайтеся Комунікаційною податковою платформою, щоб оперативно отримати інформаційну підтримку від податківців Сумщини.