Головне управління ДПС у Сумській області інформує платників податків Сумщини, що проведено реорганізацію Державних податкових інспекцій у Сумській області відповідно до адміністративно-територіального устрою, визначеного постановою Верховної Ради України від 17 липня 2020 року № 807-ІХ “Про утворення та ліквідацію районів” (зі змінами) та вимог наказу ДПС України від 07.10.2024 № 747 “Про затвердження переліку державних податкових інспекцій”.
У складі Головного управління ДПС у Сумській області утворено п'ять державних податкових інспекції, а саме: Сумську, Роменську, Охтирську, Конотопську та Шосткинську. Центри обслуговування платників Кролевецької, Путивльської та Глухівської ДПІ ліквідовано.
СТРУКТУРА https://sumy.tax.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/struktura/
Звертаємо увагу платників податків! Вся кореспонденція приймається за адресою: 40009, м. Суми, вул. Іллінська, 13, Головне управління ДПС у Сумській області.
Важливо знати! Для отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору та внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта можна звернутись у будь-який центр обслуговування платників.
Крім того, з метою впровадження Національної стратегії доходів до 2030 року https://tax.gov.ua/diyalnist-/natsionalna-strategiya-dohodiv/, фахівцями податкової служби здійснюються заходи, спрямовані на удосконалення процедур податкового адміністрування. Важливими аспектами виконання завдань, визначених Стратегією, є вдосконалення електронних податкових сервісів і консультування платників податків, а також якості адміністративних послуг, що надаються податковим органом. Так, незалежно від місця розташування, часу та «повітряної тривоги», платники можуть отримати податкові послуги дистанційно, використовуючи сучасні електронні сервіси Державної податкової служби «Електронний кабінет» та мобільний застосунок «Моя податкова» , які постійно доповнюються новими можливостями.
Основна контактна інформація установи!
Електронна пошта: sumy.official@tax.gov.ua
Комунікаційна податкова платформа: sumy.ikc@tax.gov.ua
sumy.publicinfo@tax.gov.ua - для запитів на публічну інформацію
sumy.zvernennya@tax.gov.ua - поштова скринька для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді (відповідно до вимог Закону України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами і доповненнями))
sumy.press@tax.gov.ua – сектор інформаційної взаємодії
Телефони:
Сектор інформаційної взаємодії: 68-51-11, 68-50-72;
Факс: (0542) 68-50-20, у т. ч. для запитів на публічну інформацію;
Відділ організації документування і роботи з документами: 0542-68-51-55, 0542-68-51-56;
Сектор розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організації роботи: (0542) 68-50-48;
(0542) 68-50-48 - для запитів на публічну інформацію відповідно до вимог Закону України від 13.01.2011 № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (із змінами і доповненнями).
Режим роботи Головного управління ДПС у Сумській області:
понеділок – четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.;
п’ятниця – з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.;
перерва на обід – з 12 год. до 12. год. 45 хв.;
вихідні дні – субота та неділя.
Також ваші запитання ви можете надіслати у приватні повідомлення на сторінці у Facebook.