Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про надання адміністративних послуг, за якими контроль та координацію покладено на управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Сумській області, за 2024 рік

опубліковано 06 січня 2025 о 08:37

У Головному управлінні ДПС у Сумській області управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються 8 адміністративних послуг, контроль та координацію за якими покладено на управління податкових сервісів.

Так, за 2024 рік до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 84 369 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг, відповідальність за надання яких покладено на управління податкових сервісів та ДПІ.

За вказаний період платникам податків надано посадовими особами управління податкових сервісів та ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області 80 738  адміністративних послуг, у тому числі 56 311 через центри обслуговування платників та 7 562 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 3 631 зверненню, в середньому органами ДПС області щоденно надається 308 адміністративних послуг, у т. ч. 215 – через ЦОП. 

Адміністративні послуги управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються щодо:

  • видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (50 405 або 62,4  відс.); 
  • видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суму нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (22 380 або 27,7 відс.);
  • реєстрації книг обліку розрахункових операцій (3 454 або 4,3 відс.);
  • реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (1 800 або 2,2 відс.);
  • реєстрації розрахункових книжок (1 594 або 2,0 відс.);
  • надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (652 або 0,8 відс.);
  • реєстрації платника податку на додану вартість (356 або 0,4 відс.);
  • внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (97 або 0,1 відс.).

Всього залучено до роботи у ЦОП 44 працівника Головного управління ДПС у Сумській області.