Шановні платник податків Сумщини!
Інформуємо, що при Головному управлінні ДПС у Сумській області працює канал комунікації з платниками податків – комунікаційна податкова платформа.
Комунікаційна платформа розширює можливості для бізнес-спільноти та громадськості Сумщини вирішувати проблемні питання в оперативному діалозі з податковою.
Для роботи комунікаційної податкової платформи створено окрему електронну скриньку. Звернення бізнес-спільнота та громадськість може надсилати за адресою: sumy.ikc@tax.gov.ua
У зверненні, що направляється, необхідно вказувати: назву суб’єкта господарювання, код ЄДРПОУ, адресу, контактний номер телефону та викласти питання по суті.
Також акцентуємо, що відповідне звернення повинно бути підписане представником установи.
Телефон для довідок: 68-51-11, 68-50-72.
Також інформуємо щодо актуальних тематичних номерів телефонів за різними напрямами консультацій з питань податкового законодавства, які розміщені на субсуйті Головного управління ДПС у Сумській області за посиланням https://sumy.tax.gov.ua/kontakti/.
Акцентуємо, що свої запитання до податківців платники можуть надсилати і у приватні повідомлення на сторінці у Facebook https://www.facebook.com/tax.sumy.
Якщо вчасно отримати інформацію з першоджерела, то є можливість оперативно вирішити питання на момент виникнення проблеми, ніж потім розбирати її наслідки.
В умовах воєнного стану, зокрема, численних та оперативних змін податкового законодавства та змін в адмініструванні єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, забезпечення доходної частини бюджетів усіх рівнів грунтується в першу чергу на обізнаності платників про їх права та зобов'язання. Основним фактором в цьому напрямі є оперативне і вчасне отримання актуальної інформації з першоджерела та належна комунікація між податковою та платниками податків.