Головне управління ДПС у Сумській області нагадує, відповідно до підпункту 12.4.6 пункту 12.4 статті 12 Податкового кодексу України Кабінет Міністрів України постановою від 19.12.2023 № 1333 затвердив Порядок подання інформації щодо рішень про встановлення податкових пільг із сплати місцевих податків та/або зборів, прийнятих на підставі заяв платників податків про визнання земельних ділянок непридатними для використання у зв'язку з потенційною загрозою їх забруднення вибухонебезпечними предметами
Так, сільські, селищні, міські ради, військові адміністрації та військово-цивільні адміністрації подають інформацію щодо рішень контролюючим органам за місцезнаходженням земельних ділянок протягом 10 календарних днів з дня прийняття відповідного рішення за встановленою формою.
Рішення приймаються на кожний календарний рік за умови наявності відповідних заяв платників податків та на період не більш як до кінця поточного календарного року.
Інформація щодо рішень подається через засоби інформаційно-телекомунікаційної системи "Електронний кабінет" в електронній формі з дотриманням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" і "Про електронні довірчі послуги".