Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронні сервіси спрощують та прискорюють спілкування платників податків в умовах відключення електричної енергії

опубліковано 10 червня 2024 о 16:24

Надання якісних та оперативних адміністративних послуг громадянам, платникам податків й представникам бізнес-спільноти області наразі є одним із головних завдань податківців Сумщини. 

На виконання Плану заходів на 2023 – 2024 роки з підвищення рівня довіри до  ДПС України, начальником управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Сумській області Надією ОСИПОВОЮ спільно з провідними фахівцями управління було проведено чергове онлайн навчання з керівниками державних податкових інспекцій області.

На початку зустрічі було акцентовано увагу на необхідності дотримання співробітниками податкової служби Сумщини етичних норм та стандартів спілкування, що визначено Правилами корпоративної культури. Це дозволяє забезпечити чітку, зрозумілу та продуктивну комунікацію з платниками податків.

Другим питанням спілкування було надання податкових адміністративних послуг під час відключення електричної енергії. Слухачам селектору було надано рекомендації щодо залучення платників податків до більш активного спілкування з податковою через електронні сервіси ДПС. До їхнього переліку відносяться «Електронний кабінет платника», застосунки «Дія» та «Моя податкова». 

Адже зазначені сервіси допомагають дистанційно, без візиту до контролюючого органу, формувати та подавати звітність, отримувати необхідну податкову інформацію, довідки, консультації та інше. 

Слухачам нагадали і про сервіс «Електронна черга», який розроблено для створення комфортних умов та зручності платників податків, адже система керування чергами та потоками в ЦОП сприяє коректному розподілу осіб, які звертаються до податкових органів та запобігає їх скупченню. 

Завдяки сервісу, відвідувачам податкової не слід витрачати зайвий час на очікування в черзі, тим більше, що зважаючи на періодичні повітряні тривоги, під час яких державні податкові інспекції Сумщини не працюють.

З метою мінімізації впливу відключень електроенергії на якість обслуговування платників податків, керівникам ДПІ області було рекомендовано:

Активно популяризувати серед платників податків використання електронних сервісів ДПС ("Моя податкова", "Електронний кабінет платника", "Дія").
Інформувати платників податків про переваги дистанційного запису на прийом до ЦОПів.
Забезпечити доступність електронних сервісів та інформації про дистанційний запис у ЦОПах з урахуванням графіків відключень електроенергії.**

Завдяки вжитим заходам, ГУ ДПС у Сумській області прагне забезпечити якісне та зручне надання адміністративних послуг платникам податків, навіть в умовах відключень електроенергії.