Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як надіслати електронний лист через Електронний кабінет платника

опубліковано 12 березня 2024 о 11:35

Щоб надіслати електронний лист через Електронний кабінет платника:

1.     Увійдіть до Електронного кабінету платника за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/

2.     Перейдіть до розділу "Листування з ДПС".

3.     Натисніть кнопку "Створити лист".

4.     Заповніть форму:

o    Вид документа: оберіть "Лист".

o    Кому: оберіть орган ДПС, до якого надсилається лист.

o    Тема: коротко опишіть тему листа.

o    Текст листа: введіть текст Вашого листа.

o    Файл: за потреби, можете додати файл (до 5 МБ, у форматі PDF).

5.     Перевірте правильність заповнення форми.

6.     Натисніть кнопку "Надіслати".

Після надсилання листа:

Ви отримаєте повідомлення на електронну адресу, зазначену в Вашому профілі, про те, що Ваш лист успішно надіслано.
Орган ДПС, до якого Ви надсилали лист, розгляне його протягом 10 днів.
Ви зможете відстежувати статус розгляду Вашого листа в розділі "Вхідні/вихідні документи".
Додаткова інформація:

Інструкцію з надіслання листів через Електронний кабінет платника можна знайти за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/help/sendlist.html
Зверніть увагу, що для надсилання листів через Електронний кабінет платника необхідно мати електронний цифровий підпис (ЕЦП).
Сподіваємося, ця інформація була Вам корисною!