Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Зручний спосіб отримання послуги в ЦОП - Електронна черга

опубліковано 12 лютого 2024 о 10:03

Головнео управління ДПС у Сумській продовжує інформувати платників податків Сумщини  про новий зручний сервіс від ДПС України.

Тримаючи вектор на поліпшення якості та умов надання послуг платникам, Державна податкова служба України продовжує перетворення на цифровий сервісний орган.

Відтепер за рахунок оновлення і модернізації програмно-апаратного комплексу Контакт-центру ДПС запроваджено дистанційний запис для отримання послуг в Центрах обслуговування платників (далі – ЦОП) – електронну чергу.

Суб'єкти господарювання та громадяни мають можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі online, зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону: 0 800 501 007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв'язку, щоденно з 8:00 до 19:00, у п'ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі)), або звернувшись до чату Контакт-центру ДПС у месенджерах Viber (адреса: Контакт-центр Податкової) та Telegram (адреса: @DPS_ContactCenter_bot), зазначивши свій мобільний номер телефона та обравши будь-який напрямок з наданого списку інформаційно-довідкових послуг. Надалі, з'єднавшись з оператором чату обрати зручний час і дату візиту у ЦОП. Електронний талон надійде на вказану електронну пошту.

При будь-якому записі наявність електронної пошти обов'язкова!

Слід зазначити, що запис за допомогою чат-ботів має суттєві переваги зі зверненням на телефонну лінію Контакт-центру ДПС: запис здійснюється навіть під час повітряної тривоги та не має необхідності тривалий час чекати з'єднання з оператором або очікувати в черзі.

Створена система керування чергами та потоками у ЦОП сприяє коректному розподілу осіб, які звертаються в ЦОП, та запобігає їх скупченню.

При цьому ДПС запроваджено заходи для зворотного зв'язку з платниками після відвідування ними ЦОП, зокрема, проводиться опитування клієнтів щодо якості наданої послуги електронної черги для подальшого врахування в роботі та покращення рівня обслуговування.

Сервіс електронна черга створено для комфорту платників податків.