Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Зручності функціонала Електронний кабінет ДПС

опубліковано 08 лютого 2024 о 14:14

Протягом останніх років у сфері інформаційних технологій спостерігається справжній науково – технічний ажіотаж: активно впроваджуються в життя новітні шляхи передачі інформації. Мільйони людей щодня користуються електронною поштою, а сучасне покоління бізнесменів не уявляють свого життя без Інтернету. Україна упевнено перейшла у «цифру» й успішно працює з використанням сучасних технологій. 

У сфері податків одним із найбільш поширених сервісів сучасного інтернет-спілкування є Електронний кабінет, який забезпечує можливість реалізації прав та обов’язків платників податків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, - повідомляє Головне управління ДПС у Сумській області.  

Наприклад, документ, надісланий контролюючим органом до Електронного кабінету платника вважається врученим, якщо він сформований з дотриманням вимог Закону України від 22.05.2003 № 851-IV № 851 «Про електронні документи та електронний документообіг» (зі змінами) та є доступним платникові в Електронному кабінеті. 

Датою вручення платнику податків документа є дата, зазначена у квитанції про доставлення у текстовому форматі, що відправляється автоматично та свідчить про дату та час доставлення документа платнику податків. 

Якщо доставлення документа відбулося після 18 години, датою вручення документа платнику податків вважається наступний робочий день. А якщо доставлення відбулося у вихідний чи святковий день, датою вручення документа платнику податків вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем. 

Завдяки сучасним технологічним можливостям контролюючий орган має можливість надіслати до Електронного кабінету платника податків копії наказів про проведення перевірок, повідомлення про проведення перевірок, акти (довідки) перевірок, відповідні запити та інші документи, складені у зв’язку з проведенням та за результатами перевірок і звірок, ППР, які є доступними для платника податків у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету. 

Шановні платники податків Сумщини, запрошуємо користуватися функціоналом Електронний кабінет ДПС у повсякденній діяльності. Часом та практикою доведено, що це зручно, оперативно та надійно!