Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Артем СНЄЖКО: Комунікаційна податкова платформа створює зручні умови для якісного та оперативного спілкування бізнесу Сумщини з податківцями

опубліковано 10 січня 2024 о 10:14

Політика відкритості та прозорості - це пріоритетний напрям роботи податківців Сумщини, коли акцент робиться на своєчасному наданні необхідної допомоги або оперативного розв’язання проблемного питання платника, особливо під час дії воєнного стану.

Наразі платники податків Сумщини мають можливість за допомогою дієвої Комунікаційної податкової платформи Головного управління ДПС у Сумській області отримати інформаційно-консультативну допомогу. 

Спілкування через платформу доступно кожному, а головне – її використання виключає необхідність додаткових або зайвих зустрічей. Це  ефективне рішення для тих, хто хоче крокувати в ногу з вимогами часу, до того ж суттєво економить час для ведення бізнесу.

Про роботу Комунікаційної податкової платформи розповідає в.о. начальника Головного управління ДПС у Сумській області Артем СНЄЖКО.

Доброго дня! Артеме Олександровичу, нагадайте, що таке  Комунікаційна податкова платформа та для чого вона створена?

Перш за все, Комунікаційна податкова платформа – це ефективний майданчик для якісної комунікації з громадськістю та бізнес-спільнотою нашого регіону. Цей формат спілкування у нас в області запрацював з серпня 2022 року. У центральному апараті ДПС Комунікаційна податкова платформа діє з червня 2020 року.

Мета її створення та функціонування – забезпечення нового формату взаємодії з бізнес-спільнотою, громадськістю та платниками податків, який  надає дієву допомогу бізнесу в оперативному розв’язанні актуальних питань застосування податкового законодавства, контроль за виконанням якого покладено на органи ДПС України.

Крім того,  через платформу можна звернутися із пропозиціями щодо необхідності проведення певних заходів за визначеною тематикою між податківцями та бізнес-спільнотою.

Саме для зв’язку з учасниками платформи Сумщини створено окрему скриньку, на яку можна надсилати звернення: sumy.ikc@tax.gov.ua.  

Яким чином я можу звернутися до податківців через податкову платформу, що для цього потрібно?

Для цього Вам потрібно сформувати питання або звернення, яке потім надіслати на електронну адресу sumy.ikc@tax.gov.ua  для розгляду.

З метою підвищення ефективності розгляду звернень рекомендую вказувати  в листі всі необхідні дані для того, щоб комунікатор податкової мав можливість якнайшвидше зв’язатись з Вами: ПІБ, код РОНКПП, контактний номер телефону – для фізичної особи-підприємця, назва суб’єкта господарювання або громадської організації, код ЄДРПОУ, контактний номер телефону – для юридичної особи. Відповідь на звернення готується відповідальним фахівцем профільного структурного підрозділу Головного управління ДПС у Сумській області  та надається в зручному для Вас форматі:  письмово, телефоном або під час робочої зустрічі.

Телефон для додаткових довідок: 68-51-11, 68-50-72 (сектор інформаційної взаємодії).

Які саме можливості надає Комунікаційна податкова платформа платнику? 

Комунікаційна податкова платформа Головного управління ДПС у Сумській області наразі використовує всі потенційні можливості для підтримки бізнесу в умовах дії воєнного часу та відкрита до діалогу й цілковитої взаємодії з інститутами громадянського суспільства, бізнес-асоціаціями, що представляють інтереси платників податків.

Платформа створена для більш детального розгляду окремих звернень та надання відповідей з роз’яснення окремих норм податкового законодавства, які виникають у представників інститутів громадянського суспільства, бізнес – асоціацій та платників податків. 

Тобто, створено й функціонує дієвий формат роботи, який дає можливість виявляти системні проблеми та допомагати оперативно, швидко та якісно розв’язати  питання, що виникають у процесі ведення господарської діяльності.

Які питання частіше надходять до податківців на Комунікаційну податкову платформу?

Практикою доведено, що запропонований формат спілкування значно сприяє налагодженню ефективного зворотного зв’язку між платником та податковою службою. Як результат, за допомогою платформи комунікації між бізнес-спільнотою та податківцями проходять оперативно, якісно, а головне - результативно.

Статистика свідчить, що у минулому 2023 році питання, що надійшли до Комунікаційної податкової платформи, були різноманітні, але найбільш поширеним з них було надання роз’яснення щодо зупинення реєстрації податкових накладних/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, використання ПРРО/РРО, питання з декларування та інші.

Що б Ви хотіли побажати платникам податків наприкінці нашої бесіди?                                                                                    

Шановні! У разі потреби ви завжди маєте можливість звернутися з питаннями стосовно податкового або іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на органи ДПС. Тому запрошую долучитися до Комунікаційної податкової платформи, адже вона забезпечує дієвий зворотний зв’язок з провідними фахівцями податкової служби Сумщини та значно прискорює вирішення того або іншого податкового питання.

Цей інструмент співпраці податківців з платниками сприяє покращенню взаєморозуміння та розвитку конструктивного спілкування між податковою службою та громадськістю.