Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податкова Сумщини системно працює над забезпеченням доступу платників до інформації шляхом розвитку інформаційних ресурсів та різних каналів комунікації

опубліковано 03 січня 2024 о 13:24

Головне управління ДПС у Сумській області (далі – ГУ ДПС) у складних умовах, пов'язаних із воєнним станом та прикордонням з країною агресором, протягом 2023  року, використовуючи всі можливі канали комунікації, забезпечувало  активний діалог із бізнес-спільнотою та інститутами громадянського суспільства, створюючи партнерські відносини з  бізнесом Сумщини.  

Так, зустрічі (онлайн/офлайн) проводилися як з ініціативи профільних структурних підрозділів ГУ ДПС так і на запити платників податків. У деяких випадках вони відбувалися відповідно до усних домовленостей між податковою службою та платниками податків.

Особлива увага приділялася  створенню сприятливого середовища для відкритого діалогу між ГУ ДПС та бізнес-спільнотою. Під час зустрічей на різних рівнях обговорювалися актуальні питання оподаткування та вислуховувалися  пропозиції/проблеми  платників податків. 

З метою роз'яснення податкового законодавства та нововведень для бізнес-спільноти проводили навчальні заходи. Це були важливі ініціативи, які сприяли усвідомленню та  вдосконаленню податкової грамотності серед представників бізнесу. Також, ці заходи   забезпечували швидку і зручну комунікацію платників з податковою та  максимальну відкритість і доступність інформації. 

За ініціативи ГУ ДПС   проведені:

засідання у форматі «круглого столу», які  були спрямовані на обговорення питань з оподаткування  та вирішення проблем платників податків. Проведено 14 засідань «круглого столу»;  

семінари та тренінги  для платників податків (на онлайнплатформах та в податковій), зокрема, з питань роз'яснення актуальних аспектів податкового законодавства та коректного складання, подання податкової звітності, застосування електронних сервісів Електронного кабінету, в т. ч.  мобільного застосунку «Моя податкова», впровадження РРО/ПРРО та встановлення ПРРО. 

За ініціативи бізнесу та інститутів громадянського суспільства  проведені тематичні зустрічі, які були зорієнтовані на вирішення конкретних податкових питань та спрямовані на  забезпечення максимальної комфортності для платників податків. 

Всього проведено 855 зустрічей,  семінарів та тренінгів.  

Зокрема, з питань  реєстрації, застосування РРО/ПРРО  та поновлення відповідальності суб’єктів господарювання за порушення вимог Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» відбулося:

89 зустрічей з  інститутами громадянського суспільства; 

356 зустрічей з органами державної впади і місцевого самоврядування.

Поряд з цим, для оперативної комунікації з бізнесом у ГУ ДПС   діє комунікаційна податкова платформа. На базі якої платники податків  отримують допомогу у вирішенні проблемних питань. Такий формат спілкування з податковою службою дозволяє швидко та якісно вирішити проблеми, які виникають у платників у процесі їхньої господарської діяльності та приймати відповідні управлінські рішення. Так, на  базі комунікаційної податкової платформи проведено  2 зустрічі з питань роз’яснення стосовно виплат благодійної допомоги внутрішньо переміщеним особам.

Головне управління ДПС у Сумській області системно працює над забезпеченням доступу громадян і підприємств до інформації, послуг шляхом розвитку інформаційних ресурсів та різних каналів комунікації. Це дозволяє забезпечити зручність та ефективність взаємодії між податківцями та платниками податків. 

    Доступ до інформації в онлайн-режимі на рівні області та можливість взаємодії з податковою службою забезпечено через популярну соціальну мережу Фейсбук.