Станом на 01.11.2023 до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 100 запитів на отримання публічної інформації.
Із загальної кількості надійшло: 36 запити (36,0 відс.) від юридичних осіб та 64 запитів (64,0 відс.) від фізичних осіб.
За тематикою запити стосувались надання інформації та/або копій документів щодо:
реєстрації платниками податків окремих державних установ;
штрафів, які обліковуються в Електронному кабінеті окремих платників податків;
сум податкового боргу та стягнення податкового боргу по окремих платниках податків;
кількості осіб у Головному управлінні ДПС у Сумській області, задіяних в адмініструванні єдиного внесу та розміру витрат на адміністрування ЄСВ в рік;
сплати окремими підприємствами до міського бюджету податків за користування земельними ділянками;
прийняття податкових повідомлень-рішень по окремих платниках податків;
реєстраційних номерів облікових карток платників податків та порядок їх скасування;
кількості суб’єктів підприємницької діяльності, що спеціалізуються у сфері інформаційних технологій та обсяг податкових надходжень від цієї галузі за 2020-2022 роки, I квартал 2023 року;
прийнятих рішень регіональною комісією про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість Критеріям ризиковості платника податку;
кількості активних платників податків (юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців) по окремих територіальних громадах Сумської області у розрізі видів економічної діяльності за 2021, 2022 роки та перше півріччя 2023 року;
інформаційної бази підприємств та ФОП що працюють у м. Суми для подальшого зв'язку і можливої співпраці з питань благодійності;
виплати у 2023 році працівникам установи матеріальної допомоги на соціально-побутові потреби;
кількості звернень контролюючих органів до суду, у випадках передбачених законодавством при виконанні свої функцій відповідно до пункту 19 1 .1.45. ПК України, тощо.
За результатами розгляду запитів: 77 – задоволено повністю або частково, 19 – відмовлено у задоволенні, 4 – направлено для розгляду за належністю.