За січень - серпень 2023 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 75 536 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 71 252 адміністративні послуги, у тому числі 41 145 через центри обслуговування платників та 20 040 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 4 284 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 412 адміністративні послуги, у т. ч. 238 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (29 936 або 42,0 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (11 530 або 16,2 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (9 290 або 13,0 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (7 568 або 10,6 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (2 509 або 3,5 відс.);
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (1 781 або 2,5 відс.);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (1 657 або 2,3 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (1 601 або 2,2 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1 249 або 1,8 відс.);
реєстрація розрахункових книжок (672 або 0,9);
підтвердження статусу податкового резидента України (427 або 0,6 відс.).