Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про інформаційні ресурси податкової

опубліковано 15 вересня 2023 о 13:36

Інформаційні ресурси


Державна податкова служба України   приділяє активну увагу комунікаціям з бізнесом - постійно вдосконалює підходи щодо зручних та доступних інформаційних ресурсів для платників. 
Так, інформацію про податкові новини, сервіси, статті, анонси, роз’яснення, коментарі керівництва та фахівців і багато корисного, користувачі мають можливість отримувати на офіційних сторінках Державної податкової служби України та Головного управління ДПС у Сумській  області, в доступному зручному форматі з соціальної мережі Facebook,  Youtube,  месенджерів Telegram та Viber. 

Долучайтесь до інформаційних ресурсів ДПС України та Головного управління ДПС  у Сумській області: 

офіціний вебпортал Державної податкової служби України: https://tax.gov.ua/ ; 

Faceboook ДПС України: factbook.com/TaxUkraine; 

Youtube ДПС України: youtube.com/TaxUkraine ; 

Telegram ДПС України: t.me/tax_gov_ua ; 

Субсайт ГУ ДПС у Сумській області: https://sumy.tax.gov.ua; 

Faceboook ГУ ДПС у Сумській  області: 

https://www.facebook.com/tax. sumy.

Комунікаційна платформа.

Зараз, як ніколи, важливо залишатися на зв’язку. Саме тому податкова служба розширює можливості для комунікацій з громадськістю і бізнес-спільнотою, аби кожен знайшов оптимальний для себе формат діалогу з податківцями.

Для оперативного вирішення питань бізнесу  в Головному управлінні ДПС у Сумській області діє Комунікаційна податкова платформа. Наша платформа – це відкритий майданчик для спілкування з лідерами думок, представниками асоціацій, професійних об’єднань, платниками податків. 

Для забезпечення ефективного зворотного зв'язку ми створили окрему електронну скриньку Комунікаційної податкової платформи -   sumy.ikc@tax.gov.ua

Отже, якщо у вас є питання - надішліть на цю електронну скриньку свій запит або звернення, в яких необхідно викласти зміст питання, що потребує вирішення.

Для підвищення ефективності розгляду зверненнь рекомендуємо вказувати назву суб’єкта господарювання,  (код ЄДРПОУ), ПІБ (РНОКПП) адресу, контактний номер телефону.  Також акцентуємо, що звернення має бути підписане заявником.

Тож, долучайтеся до комунікаційної податкової платформи та отримайте необхідну інформаційну підтримку.

«Гарячі лінії»

Отримати розʼяснення також можна, звернувшись на «гарячі лінії», які працюють в кожному регіоні. 

Так, у Головному управлінні ДПС у Сумській області працюють «гарячі лінії» для надання консультацій платникам податків: 

Адміністрування податків та зборів з фізичних осіб  (ПДФО, єдиний податок, декларування, місцеві податки та збори): (0542) 68-50-25; 68-50-22; 

Щодо актуальних питань декларування майнового стану і доходів громадян, отриманих у 2022 році: 

- м. Суми (управління оподаткування фізичних осіб) : (0542) 685025; (0542) 685224; 

- м. Суми (Сумський відділ податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління оподаткування фізичних осіб): (0542)701715; (0542)701747. 

РРО/ПРРО: (0542) 68-50-69. 

Електронні сервіси ДПС: (0542) 68-52-39. 

Адміністрування підакцизних товарів (ліцензування, облік та контроль): (0542) 70-17-02. 

Робота з податковим боргом: (0542) 70-17-13. 

Реєстрація користувачів (отримання електронних довірчих послуг): (0542) 70-17-95. 

Надання консультацій платникам податків з питань бюджетних рахунків для перерахування податків, зборів, платежів та єдиного внеску: (0542) 68-52-23, (0542) 68-50-60, (0542) 68-51-21.  

Належна та своєчасна комунікації з платниками – важливий вектор роботи податкової Сумщини!

ЗІР

Ні для кого не секрет, що податкове законодавство України динамічно змінюється. Важко бути в курсі численних «новин». Тому, для зручності платників  на офіційному вебпорталі  ДПС функціонує Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР) (https://zir.tax.gov.ua/).

Такий сервіс є корисним абсолютно для всіх. Тут міститься інформація для фізичних та  юридичних осіб, яка вчасно оновлюється і ретельно перевіряється на відповідність чинному законодавству України. 

ЗІР дозволяє користувачам здійснювати пошук інформації з певного податку, напряму діяльності, в т.ч. з використанням ключових слів, шляхом перегляду за певні періоди інформації, при цьому не лише по запитаннях-відповідях, але і по відповідях на письмові звернення, які були надані із використанням Бази знань, назвах нормативних та інформаційних документів.

З детальною інформацією щодо роботи ЗІР та його мобільних додатків можна ознайомитись в розділі «Інструкція» ЗІР.

Сервіс "Пульс"

Сервіс «Пульс» Державної податкової служби України  приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її та територіальних органів.  

Сервіс «Пульс» – це один з інструментів боротьби з корупцією в органах ДПС. На даний сервіс може звернутися будь-який громадянин з питаннями на податкову тематику та щодо роботи податкових органів.

Заявники можуть надати інформацію за телефоном 0800-501-007. Також її можна надіслати на електронну пошту idd@tax.gov.ua.

«InfoTAX»

Сервіс «InfoTAX» допомагає спілкуватися з податковою дистанційно. 
На сьогодні «InfoTAX» надає близько 20 сервісів. 

Для доступу до сервісу користувачу необхідно мати електронний підпис або бути зареєстрованим клієнтом одного з українських банків. 

Для підключення чат-бота необхідно у відповідному месенджері (Viber, Telegram) знайти InfoTAX, в якому перейти за посиланням до Електронного кабінету для ідентифікації та завершення налаштування  сервісу. 

Чат-бот «InfoTAX» ДПС України надає можливість зареєстрованим користувачам отримувати через месенджери Telegram та Viber актуальну інформацію про себе: стан розрахунків з бюджетом, реєстраційні та облікові дані, результати обробки документів, нагадування про необхідність подання звітності та сплати податків.
Комфортність спілкування з податковою службою, швидкість та зручність отримання податкової інформації через «InfoTAX» є не просто черговим кроком ДПС у напрямі цифровізації, а відповіддю на запит платників у мобільності отримання послуг.

«StopViolationBot»

Для забезпечення контролю за діяльністю суб’єктів господарювання сфери торгівлі, громадського харчування та послуг в ДПС працює сервіс для громадян – чат-бот «StopViolationBot» в месенджері Telegram.

Чат-бот – ефективний та сучасний засіб комунікації, який дозволяє 24/7 оперативно поінформувати ДПС про факти виявлених порушень законодавства.

За допомогою чат-боту можна повідомити податкову службу про:

незастосування РРО/ПРРО, невидачу чеків;
відмову у розрахунку банківською карткою;
торгівлю без ліцензій, порушення порядку реалізації підакцизної продукції;
завищення цін на продовольчі товари, лікарські засоби, пальне;
неоформлення трудових відносин з найманими працівниками;
здійснення господарської діяльності без державної реєстрації.
Після опрацювання отриманої інформації ДПС будуть вжиті заходи відповідного реагування для припинення порушень або незаконної діяльності.

«Електронний кабінет»

Для зручності платників на офіційному вебпорталі ДПС України функціонує безкоштовний електронний сервіс «Електронний кабінет», використовувати який можна цілодобово.

Зазначений сервіс надає змогу створити та надіслати до ДПС електронні документи: податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрацію платниками окремих податків, тощо. Крім того, платникам податків надано можливість отримати доступ до приватної частини електронного кабінету, де у режимі реального часу можна сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків. Тут платник у режимі реального часу може отримати доступ до особистої інформації, тобто, отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності, стан розрахунків з бюджетом.

Вхід до  Електронного кабінету здійснюється за адресою http://cabinet.tax.gov.ua 

При виникненні питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 1*1 та 2*1) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/. 

«ДІЯ»

Відкрити власну справу за 10 хвилин, оформити допомогу при народженні дитини, отримати необхідну довідку, перевірити дані про себе в державних реєстрах. Усе це можна швидко та зручно зробити онлайн на порталі державних послуг "Дія".

Завдяки спільній роботі Міністерства цифрової трансформації та Державної податкової служби  сервіси податкової  доступні фізичним особам на двох платформах – в Електронному кабінеті платника та на Порталі Дія.