Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Комунікаційна податкова платформа – мобільно, швидко, зручно

опубліковано 30 серпня 2023 о 12:21

Для оперативної комунікації з бізнесом в Головному управлінні ДПС  у Сумській області  діє комунікаційна податкова платформа. На якій платники податків можуть отримати допомогу у вирішенні проблемних питань. Такий формат спілкування з податковою службою дозволяє швидко та якісно вирішити проблеми, які виникають у платників у процесі їхньої господарської діяльності.

Про зручну та оперативну комунікацію платників з податківцями дізнаємося від завідувача  сектору інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Сумській області Ольги КАЙДАШ.

Доброго дня! Ольго Олександрівно, що ж таке комунікаційна податкова платформа?

Комунікаційна податкова платформа – це ефективний майданчик для оперативної та якісної комунікації з громадськістю та бізнес-спільнотою Сумщини. 

Політика відкритості та прозорості - це пріоритетний напрям роботи податківців Сумщини, коли акцент робиться на своєчасному наданні необхідної інформаційної допомоги або оперативного розв’язання проблемного питання платника, особливо під час дії воєнного стану.

Саме з метою розширення можливостей спілкування з громадськістю і бізнес-спільнотою у Головному управлінні ДПС у Сумській області (далі – ГУ ДПС) працює канал - комунікаційна податкова платформа, який створено у серпні 2022 року. 

Ключова мета роботи платформи – це пришвидчення вирішення актуальних питань громадськості та бізнес-спільноти та прийняття відповідних управлінських рішень.

Хто може скористатись комунікаційною податковою платформою? 

На електронну скриньку комунікаційної податкової платформи можуть звертатись представники бізнесу та громадськості Сумщини   з питаннями стосовно законодавства, контроль за виконанням якого покладено на органи ДПС України, а також із пропозиціями щодо необхідності проведення певних заходів за визначеною тематикою.

Як  звернутись на комунікаційну податкову платформу?

Для зв’язку з учасниками платформи створено окрему скриньку на яку можна надсилати звернення:    sumy.ikc@tax.gov.ua

Отже, якщо у платників є питання, то можна надсилати на цю електронну скриньку  запити або звернення, в яких необхідно викласти зміст питання, що потребує вирішення.

Чи існують якісь рекомендації щодо оформлення звернення? 

Кожне звернення, отримане на електронну скриньку  комунікаційної податкової платформи  оперативно опрацьовується. Рекомендую  вказувати в листі всі необхідні дані для того, щоб комунікатор податкової мав можливість якнайшвидше зв’язатись з запитувачем: ПІБ, код РОНКПП, контактний номер телефону – для фізичної особи-підприємця, назва суб’єкта господарювання або громадської організації, код ЄДРПОУ, контактний номер телефону – для юридичної особи. Відповідь на  звернення готується відповідальним фахівцем профільного структурного підрозділу ГУ ДПС, а надається в зручному для платника форматі –     письмово, телефоном або під час робочої зустрічі.

 Як здійснюється контакт із заявником?

Зворотній звʼязок здійснюють комунікатори, визначені з-поміж числа співробітників профільних підрозділів ГУ ДПС. Це дозволяє активізувати діалог з організаціями, які представляють інтереси платників податків, для виявлення системних проблем у роботі бізнесу та їх нівелювання. Після отримання звернення, комунікатор платформи максимально швидко зв’язується з адресатом для визначення формату відповіді та, за необхідності, дати проведення зустрічі з відповідальними особами профільних структурних підрозділів ГУ ДПС. 

Які результати роботи   комунікаційної податкової платформи?

Проведений аналіз звернень на комунікаційну податкову платформу Сумщини довів, що за серпень - грудень 2022 року за отриманням консультативно-роз’яснювальної допомоги до податківців надійшло 17 звернень. З початку         2023 року надійшло 60 звернень. Всі питання, викладені у зверненнях, опрацьовано та надано зворотній зв’язок заявнику. 

Формат спілкування та надання відповідей є різноманітний, адже для великої аудиторії проводилися зустрічі у форматі ZOOM - конференцій та засідань «круглого столу», з невеликою аудиторією запитувачів проводилися робочі зустрічі керівного складу та провідних фахівців податкового органу, на питання підприємців та громадян надавалися окремі письмові та усні відповіді.

Крім того, у ГУ ДПС  організовано роботу «гарячих ліній», де платники мають змогу отримати консультаційну допомогу та відповіді на запитання. Перелік цих телефонів розміщено на субсайті ГУ ДПС та постійно оновлюється.

Наприкінці нашої бесіди, щоб ви хотіли додати?

Податківці Сумщини завжди готові підтримати платників та відкриті до діалогу з бізнес-асоціаціями та інститутами громадянського суспільства.

Закликаю усіх платників податків у разі необхідності користуватися ресурсами Головного управління ДПС у Сумській області – комунікаційною податковою платформою та «гарячими лініями».