Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Зручний сервіс ДПС України для фізичних осіб - окремий Е-кабінет для громадян

опубліковано 11 липня 2023 о 14:32

Шосткинська   ДПІ Головного управління ДПС у Сумській  області інформує. 

Сервіси для фізичних осіб – громадян в Електронному кабінеті об’єднано в окремий Е-кабінет для громадян. Сервіс функціонує для фізичних осіб в приватній частині Електронного кабінету меню «ЕК для громадян» та надає змогу після проходження електронної ідентифікації, не виходячи з дому, в будь-який час отримати інформацію про себе.

Сервіс дає можливість: 

- доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування, сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю; 

- подання декларації про майновий стан і доходи; 

- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; 

- подання заяв для реєстрації/внесення змін у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, надання копій документів, необхідних для реєстрації/внесення змін до Державного реєстру, та обрання контролюючого органу, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у ДРФО; 

- подання заяви на включення/внесення змін/виключення з Реєстру волонтерів. 

Крім того, засобами Електронного кабінету фізичні особи мають змогу сплатити податки, збори, платежі та єдиний внесок, скориставшись QR-кодом або однією з платіжних систем у меню «Стан розрахунків з бюджетом». 

Нагадуємо, що увійти до Електронного кабінету можна за посиланням  https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС. Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного  підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.