Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як оперативно та безпечно під час щоденних повітряних тривог отримати послуги від податківців?

опубліковано 06 січня 2023 о 09:15

Сьогодні, як ніколи платникам податків важливо володіти найактуальнішою податковою інформацією і знати, як діяти.

Як оперативно та безпечно під час щоденних повітряних тривог отримати послуги від податківців? Як платники можуть отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, а також подати звітність до податкових органів без особистого візиту до служби? Як бізнесу сплачувати податки?

Акцентуємо, що  вже не перший рік поспіль податкова рекомендує платникам податків утримуватися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби та користуватися електронними сервісами ДПС для подання звітності, сплати податків та для отримання адміністративних послуг.   

Нагадуємо, що декілька років працює та активно використовується платниками податків інформаційно-телекомунікаційна система «Електронний кабінет». Цей сервіс постійно удосконалюється, додаються нові послуги та можливості.

Електронний кабiнет (Е – кабiнет) – це інформаційно-телекомунікаційна система, створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов’язків, в електронному вигляді. Вхід до офіційної сторінки Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету  надає користувачу Електронного кабінету доступ до своїх особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів.

Так, з інформацією щодо сплати податків, зборів, платежів фізичними особами можна ознайомитись в меню «Стан розрахунків з бюджетом» розділу «Допомога» Електронного кабінету.

Корисним для платників є електронний сервіс InfoTAX, який надає платникам податків можливість через месенджери Telegram та Viber отримувати інформацію про стан розрахунків з бюджетом, результати обробки документів, строки подання звітності та сплати податків тощо. Сервіс актуальний для громадян та платників незалежно від обраної системи оподаткування чи їх організаційно-правової форми.

Низка сервісів податкової служби доступна на порталі Дія в розділі «Мої податки», де платники можуть отримати інформацію про свої податкові дані, стан розрахунків з бюджетом, дані про банківські рахунки, а також мають можливість сплатити податки та подати податкову декларацію платника єдиного податку — фізичної особи-підприємця. При цьому акцентуємо, що подати таку декларацію можуть фізичні особи-підприємці - платники єдиного податку 1-3 груп, які:

- не мають найманих працівників;

- не є платниками ПДВ;

- не змінювали групу оподаткування з початку 2021 року;

- не перебувають у процесі припинення підприємницької діяльності. 

Оперативне спілкування з територіальними підрозділами податкової доступне через Messenger офіційної сторінки установи в соціальній мережі Фейсбук.

В Головному управлінні ДПС у Сумській області працює новий канал комунікації - комунікаційна податкова платформа. Звернення бізнес-спільнота та громадськість може надсилати за адресою: sumy.ikc@tax.gov.ua

Слід зазначити, що в умовах дії воєнного стану в роботі електронних сервісів ДПС можуть встановлюватися певні обмеження, що зумовлено необхідністю захисту прав платників.