За інформацією управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Сумській області, за період січня – жовтня 2022 року, від платників податків надійшло 61 985 звернень щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 61 264 адміністративні послуги, у тому числі 45 770 - через центри обслуговування платників та 15 928 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 721 зверненням. У середньому органами ДПС області щоденно надається 342 адміністративні послуги, у т. ч. 256 – через центри обслуговування платників.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (25 717, або 42,0 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (7 850, або 12,8 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (7 115, або 11,6 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (6 930, або 11,3 відс.);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (2 481, або 4,0 відс.)
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (2 183, або 3,6 відс.);
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (1 859, або 3,0 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (1 552, або 2,5 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1 248, або 2,0 відс.);
реєстрація розрахункових книжок (785 або 1,3 відс.);
надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (684, або 1,1 відс.);
Всього залучено до роботи у Центрах обслуговування платників 38 працівників Головного управління ДПС у Сумській області.