Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація щодо контролю за підакцизними товарами на Сумщині

опубліковано 22 серпня 2022 о 11:15

      За інформацією управління контролю за підакцизними товарами Головного управління ДПС у Сумській області за період січня - липня 2022 року:

     Видано 1946 ліцензії,  у тому числі: 

     - на роздрібну торгівлю алкогольними напоями – 1051;

     - на роздрібну торгівлю тютюновими виробами – 861;

     - на оптову торгівлю алкогольними напоями – 3;

     - на роздрібну торгівлю пальним – 10;

     - на зберігання пального – 66;

     - на право оптової торгівлі пальним - 15.

     Податківці нагадують, що ліцензії на всі види діяльності видаються за умови обов'язкової реєстрації об'єкта оподаткування відповідно до вимог пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України.

 

     Анульовано дію 673 ліцензії, з них:

     - на роздрібну торгівлю алкогольними напоями – 365;

     - на роздрібну торгівлю тютюновими виробами – 264;

     - на оптову торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами – 4;

     - на роздрібну торгівлю пальним – 11;

     - на зберігання пального – 28;

     - на право оптової торгівлі пальним – 1.

     Ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного розпорядження. Зазначена ліцензія вважається недійсною з моменту одержання суб'єктом господарювання розпорядження про її анулювання в електронній формі засобами електронного зв'язку.

 

     Переоформлено 177 ліцензії, з них:

     - на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами – 118;

     - на роздрібну торгівлю пальним – 15;

     - на зберігання пального - 44.

      У разі зміни відомостей, зазначених у виданій суб'єкту господарювання  ліцензії (за винятком змін, пов'язаних з реорганізацією суб'єкта господарювання) та/або зміною типу акціонерного товариства), суб'єкт господарювання зобов'язаний у місячний термін з дня внесення таких змін звернутися до органу, який видав ліцензію, з відповідною заявою, який  протягом трьох робочих днів видає суб'єкту господарювання ліцензію, оформлену на новому бланку з урахуванням змін.

       Фахівцями управлння здійснено 2898 відміток про внесенням чергового платежу в ліцензіях, у тому числі:

      - на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та  тютюновими    

виробами – 2229;

      - на право оптової торгівлі алкогольними напоями та  тютюновими   

виробами – 10;

      - на право роздрібної торгівлі пальним – 112;

      - на право зберігання пального – 533;

      - на право оптової торгівлі пальним - 14.

       Повідомлення про необхідність внесення чергового платежу за ліцензію автоматично формується та направляється органом ліцензування суб'єкту господарювання за 30, за 20, за 10 та за 5 днів до настання терміну сплати за відповідну ліцензію в електронній формі засобами електронного зв'язку.