Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

За якою формою подаються пояснення чи скарги у разі зупинення реєстрації податкової накладної?

опубліковано 25 липня 2022 о 13:07

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує платникам податків Сумщини, що   Повідомлення про подання пояснень та копій документів (далі – Повідомлення 1)/скарги на рішення комісії та копії документів при зупиненні реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі –Скарга) подаються до контролюючого органу в електронному вигляді у форматі ХМL за наступними формами:

Повідомлення 1 – код форми J/F 13126;

Скарга – код форми J/F 13132.

Кількість документів довільного формату (файлів), що додаються до Повідомлення 1/Скарги не повинна перевищувати 100 шт., що пов’язано з оптимізацією обробки інформації в інформаційно-комунікаційних системах.

Разом з тим, один файл може містити копії кількох документів, за умови, що його розмір не перевищує 2 Мб. Якщо кількість документів довільного формату (файлів) перевищує 100 шт., то платник повинен самостійно визначити їх пріоритетність та надати ту кількість, яка може бути оброблена інформаційно-комунікаційною системою.

ДОКЛАДНІШЕ: https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=28092