Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Підсумки роботи ЦОП Шосткинської ДПІ з січень-листопад 2025 року за напрямком з питань надання адміністративних послуг

опубліковано 10 грудня 2025 о 08:20

Фахівцями Шосткинської   ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області у Центрі обслуговування платників здійснюється сервісне обслуговування платників податків; реєстрація та ведення обліку платників податків і платників єдиного внеску; об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням; формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; своєчасне приймання та комп’ютерна обробка податкової та іншої звітності; проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота щодо правильності заповнення декларацій; надаються адміністративні послуги. 

З початку  року Центром  обслуговування платників Шосткинської  ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області опрацьовано 11132  звернення щодо надання адміністративних послуг надано платникам 10610 адміністративних послуг.

Працівниками  Центру обслуговування платників Шосткинської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Сумській  області платникам видано 4999 довідок  про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків, внесено до паспорта громадянина України (у формі книжечки) 6 відміток  про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.  З Державного реєстру фізичних осіб - платників податків видано 1557 відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. 

Стати платником єдиного податку виявили бажання 827 суб’єктів підприємницької  діяльності, сформовано та направлено платникам  1454 витягів з реєстру платників єдиного податку.  Внесено зміни до реєстру платників єдиного податку - 890.  

Надано 52  витяги з реєстру платників податку на додану вартість, видано 20 довідок  про доходи фізичних осіб – підприємців,  зареєстровано 218  книг обліку розрахункових операцій, 397 розрахункових книги та 152 реєстраторів розрахункових операцій.

Опрацьовано 37  звернень    від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.

В залі ЦОП до послуг платників є комп’ютер, який підключений  до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань отримання послуг в онлайн – режимі використовуючи можливості сервісу «Електронний кабінет» https://cabinet.tax.gov.ua.

Отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення. Кваліфікований електронний підпис кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.

Працівники ЦОП  інформують платників податків щодо функціоналу інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет», зокрема щодо листування платників податків із органами податкової служби в електронному вигляді через Електронний кабінет шляхом подання такими платниками податків заяв про бажання отримувати документи через  Електронний кабінет.

 За консультаціями з питань надання адміністративних послуг, отримання консультацій  можна звернутись за телефонами (05449) 2-30-73 або безпосередньо до Центру обслуговування платників м. Шостка, вул. Знаменська, 2, понеділок - четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.; п’ятниця з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.; перерва - з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв.; субота, неділя - вихідний.