Шосткинська ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області інформує, що за 10 місяців 2025 року Центром обслуговування платників опрацьовано 10306 звернень щодо надання адміністративних послуг.
Найбільш запитуваною є послуга з видачі картки платника податків, її отримали 4566 фізичних осіб. Надано послуги з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків 1478 платникам податків .
З початку року зареєстровано 771 платників єдиного податку та внесено зміни до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку 810 ФОП. Надано 1351 витягів з реєстру платників єдиного податку та 50 витягів з реєстру платників податку на додану вартість, видано 20 довідок про доходи фізичних осіб – підприємців та 1 довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи, зареєстровано 203 книги обліку розрахункових операцій, 377 розрахункових книги та 141 реєстратори розрахункових операцій.
Опрацьовано 36 звернень від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.
Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.
В залі ЦОП до послуг платників є комп’ютер, який підключений до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.
Отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення, а в перевагах подання податкової звітності в електронному вигляді як для себе, так і для податкової служби, платники податків вже переконалися.
Кваліфікований електронний підпис кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.
За консультаціями з питань надання адміністративних послуг можна звернутись за телефонами (05449) 2-30-73 або безпосередньо до Центру обслуговування платників м. Шостка, вул. Знаменська, 2, понеділок - п'ятниця з 09 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.; вихідні дні - субота та неділя.