Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податківцями Роменщини за 11 місяців  2024 року  опрацьовано 13141 звернення громадян щодо надання адміністративних послуг

опубліковано 10 грудня 2024 о 13:55

Податківцями Роменщини за 11 місяців  2024 року  опрацьовано 13141 звернення громадян щодо надання адміністративних послуг та надано платникам податків 12291 адміністративних послуг.

Серед найбільш поширених адміністративних послуг наступні:

·        Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків в кількості 6617 послуг, що становить майже 54 відс. від загальної кількості наданих послуг.

·         Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору в кількості 2516 адміністративних послуг, що становить понад 20 відс. від загальної кількості наданих адміністративних послуг.  

Крім того, протягом звітного періоду опрацьовано 1235 заяв про застосування спрощеної системи оподаткування ( реєстрація, внесення змін чи відмови) та зареєстровано в Реєстрі вперше 624 платників єдиного податку,  внесено змін до реєстру платників єдиного податку-488, анульовано – 32; видано  1033 витяги з реєстру платника єдиного податку.

Податківці Роменщини постійно надають практичну та методологічну допомогу платникам податків з питань реєстрації та встановлення РРО/ПРРО. В результаті вжитих заходів з початку року зареєстровано 154– класичний РРО, 565- книг КОРО та 163 розрахункові книжки.

Крім того, додатково повідомляємо, що останнім часом дуже поширена послуга серед платників податків – сервіс «Електронна черга» для запису до Центрів обслуговування платників податків. При цьому з метою своєчасного отримання адміністративних послуг платник податків шляхом виконання декількох нескладних операцій отримує можливість реєстрації у черзі на прийом до фахівців податкової служби. Використання Електронної  черги надає багато переваг, зокрема, це економія часу та витрат, доступність, оперативність, актуальність та можливість  в першу чергу отримати адміністративну послугу після закінчення сигналу «Повітряна тривога».

Громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість записатися до Електронної черги в режимі online, здійснивши дзвінок до Контакт-центру ДПС за номером телефону: 0 800 501 007 (напрямок 6) щоденно з 8:00 до 19:00, у п’ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі)  або звернувшись до чату Контакт-центру ДПС у месенджерах Viber та Telegram.

З початку року 228 платників податків здійснили запис до електронної черги ЦОПу Роменської ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області для отримання адміністративних послуг.