Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Лебединській ДПІ відбувся сеанс телефонного зв’язку з платниками податків з питань реєстрації та застосування РРО/ПРРО

опубліковано 04 грудня 2023 о 15:26

    Днями у Лебединській державній податковій інспекції Головного управління ДПС у Сумській області відбувся сеанс телефонного зв’язку з платниками податків з питань реєстрації та застосування РРО/ПРРО .

      На питання абонентів відповідала начальник Лебединської ДПІ Людмила БАКЛАНОВА. 

      Який порядок реєстрації РРО у податковому органі?

      Реєстрація програмного реєстратора розрахункових операцій здійснюється за спрощеною процедурою на підставі заяви про реєстрацію ПРРО за формою № 1-ПРРО (J/F 1316604). Зазначену заяву слід подати в електронній формі за основним місцем податкового обліку через Електронний кабінет.

       Також це можливо зробити в паперовому вигляді за формою № 1-РРО (реєстраційна заява). У цій заяві слід вказати, в якому форматі надалі ви хочете здійснювати документообіг: в електронному або паперовому (пріоритет Державна фіскальна служба віддає електронному).

        Як можна дізнатися, що мій РРО пройшов реєстрацію в податковому органі?

       Порядок реєстрації наступний: після отриманої заяви на реєстрацію РРО, територіальний орган ДПС направляє до центру сервісного обслуговування довідку за формою № 2-РРО про резервування фіскального номера (ця довідка дійсна три дні). Ви її можете отримати в паперовому або електронному вигляді. Копія реєстраційного посвідчення прийде на вашу електронну адресу, якщо зробили про це позначку в заяві.

     Центр сервісного обслуговування своєю чергою з дня отримання інформації протягом трьох днів вводить РРО в експлуатацію та направляє до контрольного органу, де проводиться реєстрація РРО, акт введення в експлуатацію та довідку про опломбування РРО. 

    Після отримання документів в податковій проведуть реєстрацію РРО, внесуть дані в інформаційну систему ДФС і вам нададуть свідоцтво про реєстрацію РРО за формою № 3-РРО. Його також можна отримати на електронну пошту, якщо поставите відповідну позначку в заяві на реєстрацію. Дані про фіскальний номер касового апарату або фіскального реєстратора, ПІБ підприємця і дата реєстрації РРО публікуються на сайті ДПС.

  Після отримання свідоцтва про реєстрацію співробітник ЦСО встановлює апарат і підключає його до мережі Інтернет й налаштовує його на друк фіскальних чеків та звітів.

     Що робити у випадку, якщо касовий апарат не працює ?                                                    

     На випадок, якщо реєстратор зламався або на точці немає світла, використовують реєстрацію КОРО. Робити це не обов'язково, втім, якщо касовий апарат вийде з ладу, ви не маєте права  проводити розрахунки, поки його не полагодять або не встановлять резервний пристрій. У такому разі на реєстраційному посвідченні на касовий апарат напишуть: "Книга ОРО на цей РРО не реєструвалася".