Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Середино-Будська ДПІ: семінар про зручності та переваги використання Електронного кабінету ДПС

опубліковано 09 березня 2023 о 10:36

Днями у Середино-Будській державній податковій інспекції Головного управління ДПС у Сумській області відбувся семінар для платників податків місцевої територіальної громади. 

Начальник Середино-Будської ДПІ Жанна РОДИШЕВЦЕВА повідомила, що використання персонального робочого місця в Електронному кабінеті значно полегшує спілкування з податковою службою. Зазначеним сервісом можна скористатись цілодобово як з персональних комп’ютерів, так і з інших гаджетів.

За допомогою Електронного кабінету можна сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків та інше. Платник у режимі реального часу може отримати доступ до особистої інформації, а саме, відомості про суми отриманих доходів та утриманих податків, стан поданої звітності тощо.

Подання податкової звітності в електронному вигляді має багато суттєвих переваг для представників бізнесу. Звітність, сформовану за допомогою спеціальних програм, можна передати через мережу Інтернет до податкового органу всього за декілька хвилин. Таким чином, платники економлять власний час та кошти.  Натомість отримують гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та постійне оновлення версій форматів документів, які є підставою для нарахування і сплати податків.

Електронний кабінет платника податків є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та органів ДПС з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Він складається із загальнодоступної відкритої частини, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача, та приватної частини (особистого кабінету).

Для ознайомлення користувачів з роботою ЕКП функціонує розділ «Допомога», який є доступним як у відкритій, так і у приватній частині кабінету. Даний розділ детально ознайомить користувача із роботою Електронного кабінету платника та кожним з його сервісів.

Для фізичних осіб створено можливість за допомогою різних платіжних систем  сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти.

Окремо створений Сервіс «ЕК для громадян». Працює в режимі приватної частини. Зазначений сервіс дозволяє громадянам перевірити загальну інформацію про себе як платника податків та про об’єкти оподаткування, переглянути повідомлення про обов’язок сплатити суму грошового зобов’язання, подати податкову декларацію про майновий стан та доходи, подати запит про суми виплачених доходів, подати облікову картку фізичної особи – платника податків.

Керівник податкової нагадала, що вхід до приватної частини «Електронного кабінету» здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua з використанням кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, отриманого у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.