Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація про стан розгляду звернень громадян за січень – вересень 2025 року

опубліковано 03 жовтня 2025 о 15:01

З метою надання високоякісних послуг громадянам України, забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян Головним управлінням ДПС у Сумській області (далі – ГУ ДПС) постійно приділяється увага зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи та здійснюються заходи організаційного, інформаційного та аналітичного характеру, спрямовані на удосконалення цієї роботи.

Протягом 9 місяців 2025 року до ГУ ДПС надійшло 177 письмових звернень, що на 7 більше ніж за відповідний період 2024 року (170), із них: 163 заяви (92,1 відс.), 11 скарг (6,2 відс.) та 3 пропозиції (1,7 відсотка).

За змістом основних питань з податкового напрямку, що порушують громадяни, найчастішими у січні – вересні 2025 року є:

контрольно-перевірочна робота – 36 письмових звернень (20,3 відс.);

інформування про ухилення від сплати податків – 30 письмових звернень (16,9 відс.); 

інші питання – 21 письмове звернення (11,9 відс.);

місцеві податки – 17 письмових звернень (9,6 відс.);

загальнодержавні податки – 14 письмових звернень (7,9 відс.); 

аграрна політика і земельні відносини – 14 письмових звернень (7,9 відс.);

інші питання, що належать до компетенції органів ДПС – 8 письмових звернень (4,5 відс.);

єдиний соціальний внесок – 6 письмових звернень (3,4 відс.);

реєстрація та облік платників податків – 6 письмових звернень (3,4 відс.)

тощо.

Протягом 9 місяців 2025 року розглянуто 166 звернень. Відповіді на звернення надані у строки, визначені статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами). На виконанні залишається 11 звернень (термін не настав на кінець поточного періоду).

В тому числі надійшло 11 скарг, які не підтвердились. За результатами розгляду 10 скарг надано роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства, 1 скарга знаходиться на виконанні. Порушення термінів розгляду скарг не допускалось.

За 9 місяців 2025 року надійшло 7 колективних (від 60 осіб), 7 повторних, 3 дублетних, 4 неодноразових та 13 анонімних звернень. Масових звернень не надходило.

Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС.