За період з 01.01.2020 по 31.01.2020 до сервісу «Пульс» на розгляд від суб’єктів господарювання Сумської області надійшло 13 звернень по податковому напрямку.
Із загальної кількості 6 звернень було направлено на розгляд до Головного управління ДПС у Сумській області, 7 звернень розглядалося структурними підрозділами ДПС України.
Відповідно до тематики звернення по податковому напрямку поділяються таким чином:
щодо роботи органів ДПС – 5 звернень, у тому числі щодо отримання адміністративних послуг – 2 звернення, щодо нарахувань в ІКП – 3 звернення;
щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 2 звернення;
щодо проблем при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних – 2 звернення;
система електронного адміністрування ПДВ – 6 звернень.
Звернення що надійшли на сервіс «Пульс» та направлені на розгляд до Головного управління ДПС у Сумській області розглянуті своєчасно та якісно.