Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про надання адміністративних послуг, за якими контроль та координацію покладено на управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Сумській області, за січень-листопад 2025 року

опубліковано 04 грудня 2025 о 12:53

У Головному управлінні ДПС у Сумській області управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються 8 адміністративних послуг, контроль та координацію за якими покладено на управління податкових сервісів.

Так, за січень-листопад 2025 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 74 189 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг, відповідальність за надання яких покладено на управління податкових сервісів та ДПІ.

За вказаний період платникам податків надано посадовими особами управління податкових сервісів та ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області 71 400   адміністративних послуг, у тому числі 65 028 через центри обслуговування платників та 6 177 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 2 789 зверненнями, в середньому органами ДПС області щоденно надається 300 адміністративних  послуг, у т. ч. 273 – через ЦОП. 

Адміністративні послуги управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (46 422 або 65,0  відс.); 

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суму нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (18 414 або 25,8 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (2 672 або 3,7 відс.);

реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (1 628 або 2,3 відс.);

реєстрації розрахункових книжок (1 215 або 1,7 відс.);

надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (626 або 0,9 відс.);

реєстрації платника податку на додану вартість (360 або 0,5 відс.);

внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (63 або 0,1 відсотків).

Всього залучено до роботи у ЦОП 50 працівників Головного управління ДПС у Сумській області.