У Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 81 адміністративна послуга, контроль та координацію за якими покладено на структурні підрозділи, які відповідають за надання адміністративних послуг.
Так, за січень – жовтень 2024 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 10 7099 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 10 2929 адміністративних послуг, у тому числі 56 922 через центри обслуговування платників та 31 567 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 3 436 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 470 адміністративних послуг, у т. ч. 260 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (41 342 або 40,2 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (19746 або 19,2 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (10 567 або 10,3 відс.);
внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку (6 447 або 6,3 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (6 351 або 6,2 відс.);
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (4 162 або 4,0 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (2 895 або 2,8 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (1 843 або 2,0 відс);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (2 064 або 2,0 відс.);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (1 528 або 1,5 відс.);
реєстрації розрахункових книжок (1 429 або 1,4 відс.);
підтвердження статусу податкового резидента України (668 або 0,6 відс.).