Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про надання адміністративних послуг станом на 01.11.2024

опубліковано 06 листопада 2024 о 14:02

У Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 81 адміністративна послуга, контроль та координацію за якими покладено на структурні підрозділи, які відповідають за надання адміністративних послуг.

Так, за січень – жовтень 2024 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 10 7099 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 10 2929 адміністративних  послуг, у тому числі 56 922 через центри обслуговування платників та 31 567 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 3 436 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 470 адміністративних послуг, у т. ч. 260 – через ЦОП. 

Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків    (41 342 або 40,2 відс.);

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (19746 або 19,2 відс.);

надання витягу з реєстру платників єдиного податку (10 567 або 10,3 відс.);

внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку (6 447 або 6,3 відс.);

реєстрації платника єдиного податку (6 351 або 6,2 відс.);

видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (4 162 або 4,0 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (2 895 або 2,8 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (1 843 або 2,0 відс);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (2 064 або 2,0 відс.);

реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (1 528 або 1,5 відс.);

реєстрації розрахункових книжок (1 429 або 1,4 відс.);

підтвердження статусу податкового резидента України (668 або 0,6 відс.).