У Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 81 адміністративна послуга, контроль та координацію за якими покладено на структурні підрозділи, які відповідають за надання адміністративних послуг.
Так, за січень – серпень 2024 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 86 067 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 82 828 адміністративних послуг, у тому числі 46 550 через центри обслуговування платників та 24 755 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 2 758 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 473 адміністративні послуги, у т. ч. 266 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (32 707 або 39,5 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (16 912 або 20,4 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (8 565 або 10,3 відс.);
внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку (5 190 або 6,3 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (5 167 або 6,2 відс.);
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (2 765 або 3,3 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (2 376 або 2,9 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (1 677 або 2,0 відс);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (1195 або 1,4 відс.);
реєстрація розрахункових книжок (1 153 або 1,4 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1 311 або 1,6 відс.);
підтвердження статусу податкового резидента України (556 або 0,7 відс.).