У Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 81 адміністративна послуга, контроль та координацію за якими покладено на структурні підрозділи, які відповідають за надання адміністративних послуг.
Так, за січень – липень 2024 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 77 193 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 74 319 адміністративні послуги, у тому числі 41 734 через центри обслуговування платників та 22 105 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 2 453 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 486 адміністративні послуги, у т. ч. 273 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (29 294 або 39,4 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (15 162 або 20,4 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (7 831 або 10,5 відс.);
внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку (4 729 або 6,4 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (4 630 або 6,2 відс.);
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (2 366 884 або 3,2 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (2 104 або 2,8 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (1 477 або 2,0 відс);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (1059 або 1,4 відс.);
реєстрація розрахункових книжок (1 030 або 1,4 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1 155 або 1,6 відс.);
підтвердження статусу податкового резидента України (526 або 0,8 відс.).