У Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 81 адміністративна послуга, контроль та координацію за якими покладено на структурні підрозділи, які відповідають за надання адміністративних послуг.
Так, за січень – червень 2024 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 66 798 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 64 309 адміністративних послуг, у тому числі 35 875 через центри обслуговування платників та 19 390 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 2 122 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 495 адміністративних послуг, у т. ч. 276 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (25 559 або 39,3 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (12 731 або 19,8 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (7 023 або 10,9 відс.);
внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку (4 291 або 6,7 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (4 154 або 6,4 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (1 811 або 2,8 відс.);
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (1 884 або 2,9 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (1 269 або 2,0 відс);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (926 або 1,4 відс.);
реєстрація розрахункових книжок (885 або 1,4 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1000 або 1,6 відс.);
підтвердження статусу податкового резидента України (500 або 0,8 відс.).