У Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 81 адміністративна послуга, контроль та координацію за якими покладено на структурні підрозділи, які відповідають за надання адміністративних послуг.
Так, за січень – травень 2024 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 57 555 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 55 517 адміністративних послуг, у тому числі 31 070 через центри обслуговування платників та 16 427 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 2 038 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 505 адміністративних послуг, у т. ч. 282 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (21 909 або 39,5 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (11 225 або 20,2 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (6 260 або 11,3 відс.);
внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку (3 715 або 6,7 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (3 539 або 6,4 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (1 491 або 2,7 відс.);
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (1 480 або 2,7 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (986 або 1,8 відс);
реєстрація розрахункових книжок (779 або 1,4 відс.);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (763 або 1,4 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (798 або 1,4 відс.);
підтвердження статусу податкового резидента України (469 або 0,8 відс.).