У Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 81 адміністративна послуга, контроль та координацію за якими покладено на структурні підрозділи, які відповідають за надання адміністративних послуг.
Так, за січень – квітень 2024 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 47 647 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 45 987 адміністративних послуг, у тому числі 25 614 через центри обслуговування платників та 13 720 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 1 660 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 529 адміністративних послуг, у т. ч. 294 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (18 050 або 39,2 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (9 353 або 20,3 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (5 519 або 12,0 відс.);
внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку (3 288 або 7,1 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (3 023 або 7,0 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (1 217 або 2,6 відс.);
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (1 139 або 2,5 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (630 або 1,4 відс);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (598 або 1,3 відс.);
реєстрація розрахункових книжок (589 або 1,3 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (523 або 1,1 відс.);
підтвердження статусу податкового резидента України (412 або 1,0 відс.).