У Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 81 адміністративна послуга, контроль та координацію за якими покладено на структурні підрозділи, які відповідають за надання адміністративних послуг.
Так, за січень – березень 2024 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 37 335 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 36 089 адміністративних послуг, у тому числі 19 604 через центри обслуговування платників та 11 204 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 1 246 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 555 адміністративних послуг, у т. ч. 216 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (13 579 або 37,6 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (7 729 або 21,4 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (4 486 або 12,4 відс.);
внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку (2 714 або 7,5);
реєстрації платника єдиного податку (2 518 або 7,0 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (930 або 2,6 відс.);
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (858 або 0,9 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (445 або 1,2 відс);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (408 або 1,1 відс.);
реєстрація розрахункових книжок (405 або 1,1 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (379 або 1,1 відс.);
підтвердження статусу податкового резидента України (369 або 1,0 відс.).