Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про надання адміністративних послуг, за якими контроль та координацію покладено на управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Сумській області, за січень – березень 2024 року

опубліковано 04 квітня 2024 о 14:58

У Головному управлінні ДПС у Сумській області управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються 8 адміністративних послуг, контроль та координацію за якими покладено на управління податкових сервісів.

Так, за січень – березень 2024 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 24 318 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг, відповідальність за надання яких покладено на управління податкових сервісів та ДПІ.

За вказаний період платникам податків надано посадовими особами управління податкових сервісів та ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області 23 348 адміністративних послуг, у тому числі 16 235 через центри обслуговування платників та 1 918 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 970 зверненнями, в середньому органами ДПС області щоденно надається 359 адміністративних послуг, у т. ч. 250 – через ЦОП. 

Адміністративні послуги управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (13 579  або 58,9  відс.); 

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суму нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (7 729 або 31,9 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (930 або 4,1 відс.);

реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (408 або 2,0 відс.);

реєстрації розрахункових книжок (405 або 1,7 відс.);

надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (162 або 0,8 відс.);

реєстрація платника податку на додану вартість (104 або 0,5 відс.);

внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (31 або 0,1 відс.).

Всього залучено до роботи у ЦОП  38 працівників Головного управління ДПС у Сумській області.