Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про надання адміністративних послуг станом на 01.03.2023

опубліковано 15 березня 2023 о 16:53

За січень - лютий 2023 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 16 458 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 15 751 адміністративну послугу, у тому числі 10 877 через центри обслуговування платників та 3 690 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 707 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 375 адміністративних послуг, у т. ч. 259 – через ЦОП. 

Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (7 327 або 46,5 відс.);

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (2 634 або 16,7 відс.);

надання витягу з реєстру платників єдиного податку (1 674 або 10,6 відс.);

реєстрації платника єдиного податку (1 082 або 6,9 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (637 або 4,0 відс.);

видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (391або 2,5 відс.).

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (302 або 1,9 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (294 або 1,9 відс.);

реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (280 або 1,8 відс.);

підтвердження статусу податкового резидента України (271 або 1,7 відс.).