За січень 2023 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 7 552 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 7 195 адміністративних послуг, у тому числі 4 987 через центри обслуговування платників та 1 672 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 357 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 327 адміністративних послуг, у т. ч. 227 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (3 176 або 44,1 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (1 055 або 14,7 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (757 або 10,5 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (559 або 7,8 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (328 або 4,6 відс.);
підтвердження статусу податкового резидента України (183 або 2,5 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (171 або 2,4 відс.);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (159 або 2,2 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (150 або 2,1відс.);
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (138 або 1,9 відс.).