Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про надання адміністративних послуг станом на 01.11.2022

опубліковано 15 листопада 2022 о 10:35

За січень – жовтень 2022 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 61 985 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 61 264 адміністративні послуги, у тому числі 45 770 через центри обслуговування платників та 15 928 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 721 зверненням. У середньому органами ДПС області щоденно надається 342 адміністративні послуги, у т. ч. 256 – через ЦОП.

Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (25 717 або 42,0 відс.);

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (7 850 або 12,8 відс.);

надання витягу з реєстру платників єдиного податку (7 115 або 11,6 відс.);

реєстрації платника єдиного податку (6 930 або 11,3 відс.);

реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (2 481 або 4,0 відс.)

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (2 183 або 3,6 відс.);

видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (1 859  або 3,0 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (1 552 або 2,5 відс.);                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1 248 або 2,0 відс.);

реєстрація розрахункових книжок (785 або 1,3 відс);

надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (684 або 1,1 відс.);

Всього залучено до роботи у ЦОП 38 працівників Головного управління ДПС у Сумській області.